”Webbshopen hjälper oss att spara tid”
Allt fler inser fördelarna med Repays nya webbshop.
– Den är jättesmidig och sparar mycket tid för oss, säger Mattias Berger, som driver NorrCNC i Öjebyn.
Mattias Berger startade NorrCNC för två år sedan tillsammans med Peter Björk. Företaget utgörs i dag av de två, men planer finns på att utöka med en till medarbetare. NorrCNC jobbar med CNC-fräsning och en del konstruktion och montage. Bland kunderna finns till exempel pappersbruket Smurfit Westrock och verkstadsföretaget Rototilt.
– För oss är det viktigt att skicka en offert så fort vi får en förfrågan, helst gör vi det samma dag. Tack vare Repays webbshop kan vi göra det betydligt snabbare än tidigare, berättar Mattias Berger.
"Tack vare Repays webbshop kan vi skicka offerter betydligt snabbare än tidigare."
– Mattias Berger, delägare NorrCNC
Han och kollegan Peter Björk läste om webbshopen på Repays hemsida och tänkte att det kunde vara något för dem.
– Vi började titta på den och kände direkt att den var perfekt för oss, säger Mattias Berger.
NorrCNC går in i webbshopen, väljer plåt, tjocklek, hur den ska skäras, får pris och kan sedan i sin tur smidigt skicka offert till sina kunder. De köper också materialet via verktyget när de fått en order från sin kund.
– Det är användarvänligt och enkelt, bara att tuta och köra. För mig och Peter som ofta har mycket att göra är det välkommet med en funktion som sparar tid, säger Mattias Berger.
Repays webbshop utvecklas kontinuerligt för att underlätta för kunderna. Från den 1 november går det även att beställa bockat material via shopen.